mandag, august 07, 2006

SÅ koselig med alle kommentarer!!


Det er eit högdepunkt kvar gong ein kjem i hamn å tusle opp i byen for å sjå etter ein nettcafè for å sjekke bloggen. Det er skikkelig koselig å höre frå de der nord! På ein seilbåt er det ikkje alltid så mykje som skjer, så det vert mykje tid til å tenke på dykk ;)

I natt har vi ligget i Varberg, en skikkelig koselig og gammel by.
I går kveld fann vi ut at vi skulle vere litt kulturelle, så vi tusla bort til ei stor festning her i byen. Det er godt å komme seg på land for å bevege seg litt, merker at kroppen vert litt rastlös av å vere i båt heile dager.
No skal vi snart stikke ned i byen for å handle proviant og kart (no har vi seila ut av alle karta våre...).

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

vi var på konfirmasjonsfest i går m Dahle-gjengen og snakket om dere:) koselig

og så kom jeg på en ting Marie, den rammen du kjøpte for meg, hvor er den?:) glemte helt det før jeg dro på ferie.

moro at dere har det bra og at det er gøy å seile
kos oss på Larsåkeren

mandag, august 07, 2006  
Blogger Marie said...

Hei Anne!
Den ramma ja, den e heime på Buvang, trur mamma veit kor den e(ho bruke jo å vite sånt... :))

Kjempe spennende med adopsjonen, koselig å höre korleis det går.

Forresten, vist du skal legge til bilde ja, da trur e du må legge det til på bruker sida di. Men send meg bilde på mail da, så kan e legge det ut?

mandag, august 07, 2006  
Anonymous Anonym said...

det går bra uten og:) det var nesten som en spök, jeg tror jeg har tatt 320 bilder av Nina bare på en mnd. i sommer haha

skal snakke med mammaBuvang jeg.. du skal få panger og!
og moro å höre hvor dere har tenkt å dra ja, god plan å legge ut info. men det er moro at dere plupper opp litt her og der, det var flere som trodde at dere i alle fall var i Danmark når vi snakket i går:)
kos igjen

mandag, august 07, 2006  
Blogger Bjørg Marit said...

Hei Marie!
Så gøy dikkan må ha det. Ser ut som dikkan koser dikkan! Må sjekke bloggen dikkans framover for å følge med på hårr dikkan e! Og Lizzy ( håper det var rektig) ser jo ut te å være veldig bra.
Her går det bra. Er ferdig med å jobbe nå og reiser snart te oslo, fløtter te søndagen. Har ennå ikkje sett hybelen, men trur den e bra, seier i alle fall dei eg skal bu med! Så då håper me på det beste! Blir jo endå et år med idrett på meg, skal ha mellomfag på idrettshøgskulen på linja "idrett, individ og samfunn" siden eg ikkje kom inn på politihøgskulen må eg ta te takke med det nest beste!

Kos dikkan videre på seiletur, må være vanvittig ( he..he.. dobbel betydning...) moro!

Klem Bjørg Marit

onsdag, august 09, 2006  
Blogger Marie said...

Men Anne, d hadde vore kjempekoselig for me å fått litt oppdaterte blider av Nina og dere, da kan e få framkalt nye bilder til å henge på gardina mi i båten :)

torsdag, august 10, 2006  
Blogger Marie said...

Hei Bjørg Marit!
Så koselig :)
Du må ha kjempe mykje lykke t me studie å hybel å d heile!

torsdag, august 10, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home