lørdag, november 11, 2006

motorproblem og Middelhav


Det var godt aa komme heim igjen etter ei veke uten fast boarplass. Men det satte ein dempar paa heimekosen at Lazy laag paa ein forblaast og kald plass uten motor. Vi ante ikkje kor lenge vi maatte bli liggende der.

Da vi vokna den forste morgonen hadde vi hatt ei lang natt med mykje vind som dunka Lazy inn i brygga saa alt rista og fenere bli deformert.
Vi fikk ein trivelig kar paa brygga som snakka litt engelsk til aa ringe til vaar fransktalende mekaniker og si at vi var tilbake, mekanikeren lova aa komme om 2 eller 4 dagar.
Men plutselig, etter nokre timar dukka han opp, og uten aa si saa mykje tok han med seg motoren. Det einaste eg hadde forstaatt var at han skulle komme tilbake over helga.
Men den her mekanikeren har nok for vane aa dukke opp for tida, saa samme ettermiddag kom han tilbake med motoren, satte den paa plass og starta opp med eit lite napp i snora. Motoren gjekk som ei klokke, det var lenge sidan den hadde gitt fraa seg ein saa fin lyd...
Etter jubel, kyss, klapp og klem kunne vi dure videre nedover Rôhne.

I kveld kjem vi til Port st. Louis og dermed er maalet naadd, vi er i Middelhavet!
Ikkje ein gong vi hadde trudd heilt paa at vi kom til aa komme saa langt...

Vi gler oss skikkelig mykje t aa sette seil!!

7 Comments:

Blogger Nils Ingar said...

oioioi.... ikkje dårlig, franskmenn kann det med service altså!!
Det her går jo kanskje under kvoten "uvanlig masse flaks" eller under...

Så no er det altså straka vegen til middelhavet, flotte greier altså:)

lørdag, november 11, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hei tøft gjort og tan denne turen med 22 fot synes jeg ja :)
Drømmer om denne turen selv,
Lykke til
Jørgen

lørdag, november 11, 2006  
Anonymous Anonym said...

Rart, Elise, at du ikke helt hadde trodd du skulle komme fram til Middelhavet. Da jeg forstod at dere var i godt gang med turen, var jeg sikker på at dere ville klare det. Det er slik du er - og med en venninne av litt samme slaget; hva kan stoppe dere ?

søndag, november 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer!! Utruleg å lese om kor mange fårar de er berga frå, og her går vi og tek det heilt med ro!! No har eg hatt enno ei fin helg, med Mamma og Nina denne gongen. For all del: Pass godt på dykk sjølve! Ynskjer dykk fine og stemningsfulle seglturar i Middelhavet. Kos og klem.

søndag, november 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer jenter! Fantastisk! Heia dere!

stor klem fra Fondsbusøster Elin

søndag, november 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Heisann Marie!

Håpar det ikkje var fult så drastisk på stranda som det hørtest ut for! De opplever jammen mykje spanande!

Og no har du bursdag! Gratulerer med dagen! Skal de feire med å være på havet? Eg gler meg som ei antilope på svalbar til å treffe igjen min kjære Åsta Katrine. Eg reiser på besøk til Bergen 22.-27.nov. Då er det ikkje så lenge igjen før eg kjem heim og da er jula like rundt hjørnet. Og så er det til Bergen og vi kan sjå kvarandre kvar dag! Åsta Katrine og eg altså... :-) Gler meg sjølvsagt til å sjå deg og... ;-)

mandag, november 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Kjempe bra, jenter! :) Gratulerer!Var ikke i tvil om at dere skulle klare det, selv om det så litt mørkt ut når motoren havarerte..

Så hva er planene videre nå? Har du funnet ut hva du skal gjøre når Marie drar hjem, Elise?

Her sitter jeg med hjemmeeksamen i pengekravsrett og tre andre eksamner foran meg før jul. Ute regner det. Da er det kjekt å kunne drømme seg bort til der hvor dere er, med varme, sol og sjø. *litt misunnelig*

Klem fra meg

mandag, november 13, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home