tirsdag, desember 19, 2006

snipp, snapp, snute...

Nyter siste dager i Frankrike paa hotell i Marsielle! Lazy ligger trygt paa land hos Navy Service hvor hun skal pusse skroget av profesjonelle mannfolk og motoren skal endelig faa skikkelig omsorg og ny olje. Da blir hun klar for salg... Litt vemodig aa ta farvel med den fineste lille seilbaaten i hele vaerden, men skal ikke se bort ifra at det blir mer seiling en eller annen gang, for vi har funnet ut at SEILING ER TINGEN!! og ingenting er "impossible".

Ogsaa maa vi faa takke alle som har vaert innom aa blogga!!! Det betyr saa mye og varmer saa godt aa hore noen ord fra dere der hjemme!!

Men folg fortsatt med. Kommer bilder fra hele turen paa hjemmesida(elisemarie.net) en gang paa nyaaret.

Tilfelle vi ikke blogger for: GOD JUL!!! Eller Bonnes fetes* om du vil


*god feiring

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Veldig spesielt å følge dere på den utrolige reisen deres! Jeg er kjempe stolt av dere, og jeg skryter av dere jevnt å trutt til kamerater å kjente!
Det er nesten ingen som tror meg, og det skjønner jeg. Det er helt vannvittig det dere har gjennomført!!!
Så heldig som jeg er, så har jeg blitt kjent med dere, og jeg hadde hele tiden tro på at dere kom til å gjennomføre dette. Men det er nettop pga at jeg kjenner dere. Dere er to driftige jenter!

Håper dere får en fin jul!! Og at dere får bearbeida alle minna dere har fått iløpet av turen.

Dere bør være STOLTE!!!!

Jule klemmer fra Johannes

onsdag, desember 20, 2006  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer kjære seiler-jenter! Og hjertelig velkommen tilbake til Norge!!! Tusen takk for at jeg og Jan-Eivind fikk besøke dere, for alt dere ordna for oss, for alle samtaler vi hadde og for at vi fikk prøve å seile! Det var minner jeg vil ta vare på:) Må si jeg er meget takknemlig for at dere kom dere trygt til havna hvor Lazy ligger. Jeg tvilte aldri på dere, men var kanskje litt bekymra for været... Men alt gikk fint, ser det ut til:):):)
Nok en gang: GRATULERER med vel gjennomført tur, jeg er meget stolte av dere begge, og det bør dere også være!

Ønsker dere og familiene deres en fantastisk fin julehøytid - vi snakkes:)

Kald klem fra "frysepinnen" som blir varm i hjertet når hun tenker på dere!

torsdag, desember 21, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home