tirsdag, september 12, 2006

Varmt i Belgia!

Og vi kjorer paa... Nederland gikk paa 4 dager og Belgia gaar sikkert like fort. Prover aa rekke aa komme oss til Fontainebleau til Anne, Oscar og Nina skal dit. Og det har vi ca 2 uker paa oss til aa klare. Men hvis slusene samarbeider og Lazy ikke kommer med noen nykker, burde det gaa.... Saavidt... Der har vi kanskje tenkt til aa vaere en stund og buldre(klatre). Kjempefint hvis noen vi kjenner er der i den tida. Ta kontakt!

Dagene ombord paa Lazy gaar for tiden med til lesing, strikking, spikking, gitarspilling(Marie begynner aa bli skikkelig flink), bading, spising og mye te/kaffedrikking.

Elise har gaatt til innkjop av et Olympus Mju 700, saa naa blir det bilder igjen! Hurra!!

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

så utrolig morsomt at dere kommer dit:)) du har vel mobilen du Marie så vi kan meldes når vi kommer dit!
kos

tirsdag, september 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

For dåkk som les gjesteboka og har lyst til å sjå korleis elise ser ut uten hår, gå til http://www.elisemarie.net/
Der er det bilde:)

tirsdag, september 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

hei!!!
må si æ e dyktig imponert over dokker som bare kjøpe dokker seilbåt og drar avgårde! vanvittig bra gjort! blir altid imponert når folk faktisk jør det dæm sir deæm skal gjøre:)
høres ut som om dokker har det knallbra da!
takk for kort mrie:) veldig koslig:D

tirsdag, september 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Det betyr sikkert at det har vorte ny kaffikjel. Drikk no ikkje alt for mykje koffein! Konfirmantleir 1 og 2 på Phillipen gjekk fint. Alle var glade og Lazk tok ut alt og litt til. No blir det dugnadsleir og eg skal få litt tid laurdagskveld med tema "Nåde". God tur vidare, ikkje ta sjansar i svingane!
Pappa

tirsdag, september 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hei Elise. Artig å se hvordan du ser ut med kort hår. Vi syntes du ble fin. Hilsen to som ligner.

tirsdag, september 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hei jentene mine =) Nå har jeg endelig funnet meg en pc jeg kommer meg på bloggen deres med :) Veldig hyggelig å lese om dere og eventyrene deres! Jeg beundrer dere max!

Tuuusen hjertelig takk for et herlig kort! Jeg så det i posthylla og tenkte, heldiggrisen den som får det kortet! Også var det meg! Verdens tøffeste kort, som jeg har vist fram til alle og enhver! Jeg skal prate med sverre om alternativ undervisning ;)

Som dere spurte om, og Johannes røpte, er jeg igjen blitt tante:) Til ei nydelig jente! Gratulerer du også Marie =)

Gleder meg til å følge dere videre her!

Elise, håret er tøft! Nå er du like tøff som ei "tyskertøs".

Glad i dere! Stooor klem fra Julie

tirsdag, september 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hei Elise!
Artig å lese om turen deres her på verdensveven. Ser ut som dere koser dere. Tøff du ble på håret, eller skallen:-p praktisk er det og.
God tur videre og skitt fiske:)

Hilsen Magne

tirsdag, september 12, 2006  
Anonymous Anonym said...

Wow, skal si det går unna nå! Dere er driftige damer :) Uvant å se deg uten hår, Elise. Synes nå at du er litt finere med jeg da, men ;) Det er nå praktisk nå, og vokser jo ut igjen! Hehe..

På Vestlandet har temperaturen "hengt seg opp" for tida. Det er mellom 20-23 grader i skyggen, og det i midten av september! Jeg har nettopp levert min 4. oppgave i kjøpsrett nå, og har hjemmeeksamen hele neste uke :(

Keep up the good work, girls. Venter spent på "nye eventyr" rapportert fra Lazy ;)
Masse klemmer fra meg

onsdag, september 13, 2006  
Anonymous Anonym said...

Jau jau Elise, må no sæi me enig mæ Mari e da, at e ty du æ ænjda finar MÆ hår!! Men ganske kult da, sjøl om e fækk ei svak antydning t sjokk da e såg bilde! TUSEN TAKK fer fantastisk trivele kort, og god sjokolade!!! Knall å få post, d sjer itj så altfer oft.. Ny adresse: Hammerstadsgt 23B, 0363 Oslo. God tur viar, oss snakkas nerar om min eventuelle besøkstur, no sannsynlevis i desember.
Kjør fint, og drekk kaffe og spållå gitar mæ god samvittighet:)
Klæm ei som æ glad ti dåkk!

søndag, september 17, 2006  
Anonymous Anonym said...

wow elise, du ser anderledes ut!! det får men si, gleder meg i allefall til å komme ned på besøk. er jo ikke så lenge til nå!! kos dere enn så lenge.

mandag, september 18, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hei Marie
Tusen takk for kortet! Så bra(?) at dere treffer på mye politi, siden du tenker på meg da! Men kanksje like greit at dere slapp å planlegge ett halvtår med ski og klatring. Har forresten fått kjøpt meg klatre utstyr nå, så skal bli bra å prøve det.
Har nå kommet tilbake fra ei vekes ferie på Lanzarote. Var veldig deilig. vi fikk surfa, snorkla, kjørt vannscooter og stor kosa oss.
Ha god tur videre, eg følger med dere!
klem fra Bjørg Marit

tirsdag, september 19, 2006  
Anonymous Anonym said...

Hei Marie
Tusen takk for kortet! Så bra(?) at dere treffer på mye politi, siden du tenker på meg da! Men kanksje like greit at dere slapp å planlegge ett halvtår med ski og klatring. Har forresten fått kjøpt meg klatre utstyr nå, så skal bli bra å prøve det.
Har nå kommet tilbake fra ei vekes ferie på Lanzarote. Var veldig deilig. vi fikk surfa, snorkla, kjørt vannscooter og stor kosa oss.
Ha god tur videre, eg følger med dere!
klem fra Bjørg Marit

tirsdag, september 19, 2006  

Legg inn en kommentar

<< Home